ייתכן שגם אתם, כמו ארגונים רבים, מעוניינים להפיק ולהפיץ מגזין יוקרתי או מידעון איכותי לקהלי היעד השונים שלכם: לקוחות, עובדים, ספקים, תורמים, או כל קבוצה רלוונטית אחרת. פרסומים מסוג זה, שיוצאים לאור באופן תקופתי – מדי חודש, חודשיים או רבעון, או אף פעמיים בשנה, 'לקראת החגים' - נועדו לחזק את הקשר בין הארגון לבין האנשים שבאים איתו במגע. לכן, כדי שהם ימלאו את ייעודם, חשוב מאוד, קודם כל, שהאנשים הרלוונטיים יקראו אותם!
כידוע לכולנו, אנשים קוראים בדרך כלל את מה שמעניין אותם... רופא שיניים עשוי למצוא עניין רב בסיפור על השתלת שיניים מורכבת, בעוד שרפתן יקרא בנשימה עצורה דיווח על רפת רובוטית חדשנית. אך שניהם יקראו את הכתבות וייהנו מהן רק אם הטקסט יהיה עשיר ומרתק, וייכתב בצורה ברורה ורהוטה.
זה בדיוק התפקיד שלנו. אנחנו, במיכל אלכסנדר יש טקסט אחר, מתמחים בכתיבה ובעריכה של מגזינים ומידעונים מעניינים, כתיבת מגזינים גדושים במידע חשוב ובסיפורים מלהיבים, שמעוררים את סקרנותם של הקוראים המיועדים. במהלך השנים רכשנו ניסיון רב בכתיבת פרסומים תקופתיים מסוג זה, חלקם עבור חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי, כמו: מלונות דן, ישרוטל, אוניברסיטת תל אביב, מולטילוק, עמותת רעות וחברת טרה. כל אחד ממאות המגזינים/מידעונים המצוינים שיצאו תחת ידינו עורר עניין ותגובות חיוביות.
אנו במיכל אלכסנדר – יש טקסט אחר, מזמינים גם אתכם להפיק באמצעותנו פרסומים איכותיים, שייצרו באזזז מרגש סביב הפעילות שלכם, יעצימו את הקשר שלכם עם קהלי היעד, ולא פחות חשוב: יפנו אליכם זרקור חיובי, ישדרגו את תדמיתכם, ויתרמו תרומה משמעותית למיצוב הארגון שלכם מוביל בתחומו.
|